Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [71/172]  Naprej >>

POLET V VESOLJE
Maja Budja-Maroša, OŠ Mala Nedelja, 7. razred

Prvič sem se začela zanimati za vesolje in astronavte v sedmem razredu. Najbolj me je zanimalo, kako je vesolje nastalo, kako zgleda in kako je veliko. Na spletu sem iskala različne informacije o planetih. Takrat sem si najbolj želela postati astronavtka. Pred nekaj meseci sem končala študij, starši so zelo ponosni name, ker sem končala z najboljšimi ocenami. Takoj sem odpotovala v Ameriko.
    Vselila sem se v enosobno stanovanje in začela iskati službo astronavtke. Na srečo so v skupini potrebovali še eno osebo, zato sem privolila. Naslednjega dne smo začeli s treningi. S pomočjo posebne naprave smo vadili polet v vesolje. Ta naprava je bila v obliki prave rakete in imela je velik ekran, na katerem smo lahko videli različne planete, zvezde in druga vesoljska telesa. Po desetih tednih priprav je končno napočil dan, ko smo zares poleteli v vesolje. Tisto jutro sem bila nasmejana, srce mi je močno utripalo. Vendar se nisem bala, ker sem bila dobro pripravljena. Na mojem mestu me je že čakala vsa potrebna vesoljska oprema. Oblekla sem se in pogumno šla proti naši raketi. Zraven so šli tudi sodelavci in počasi smo se z dvigalom začeli vzpenjati proti odprtini rakete. Pritisnila sem na gumb, da se je odprtina zaprla in potem smo se vsi pripeli s varnostnim pasom. Raketa se je začela premikati, ko smo vsi astronavti pritisnili na svoje gumbe. Začutili smo tresenje in ogenj nas je začel potiskati v vesolje.
    V vesolju smo bili deset dni. Bilo je zelo prijetno in poučno. Ko smo se vrnili na Zemljo, so nas pričakali svojci in skočili smo si drug drugemu v objem. Vsem sem pripovedovala o dogodivščinah v vesolju.