Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [112/172]  Naprej >>

Življenje v vesolju (članek iz časopisa Zemljan)
Gregor Balkovec, OŠ Marije Vere, Kamnik, 8.b

Piše se leto 2073. Zemlja je zelo napredovala v tehnični smeri pri potovanjih v vesolje. Odkrili so cel kup novih planetov in cel kup novih življenjskih oblik. Za polete v vesolje se največ uporablja plovilo Zero X. Pri vzletu ima manjšo porabo goriva, ker je narejeno iz lahkega materiala in zato tudi lažje plove po vesolju. Za raziskovanje planetov pa se uporablja plovilo Alien. Je zelo veliko plovilo in v obliki krogle. Obdano je z neprebojnim steklom, v glavni sobi pa se proizvaja kisik, ki se skozi prezračevalne jaške razleze po vseh prostorih. Iz tega plovila lahko vzletajo manjše ladje, imenovane Žabe, ki potem pristanejo na izbranem planetu. Za daljša potovanja pa se uporablja Harrisonov način. To pomeni, da na izbranem kraju ustvarijo manjšo jedrsko eksplozijo, ki ustvari razpoko v vesolju. Ta razpoka ali črvina te ponese do izbrane lokacije. Dolžina lokacije je odvisna od moči eksplozije. S tem načinom so odkrili veliko več planetov in nove galaksije.
     Na naših najbližjih planetih smo odkrili nekaj življenjskih vrst. Na Marsu, kjer so našli tudi vodo, so odkrili tudi nekakšne rastline. To so majhne rastline z razvejanimi, dolgimi koreninami in igličastimi listi. Njihove korenine oddajajo toploto. Med njimi pa si radi ustvarijo domovanje nekakšni plazilci. Izgledajo kot kuščarji, imajo dva para nog in dolg rep ter dva para oči, ki zaznavajo infrardeče sevanje. Samica si ustvari domovanje pod gomoljem, saj oddaja največ toplote, ki jo samica potrebuje za razvoj mladičkov.
Na planetu Io pa so odkrili inteligentnejša bitja. Ta planet je obdan z meglicami, po njem pa rastejo bujnim gozdovi, v katerih so si ustvarili domovanja Ionci. So pokončne rasti, veliki so do metra in pol. Imajo po en par nog in rok in eno oko sredi čela. Usta imajo pomaknjena bolj navzdol. Nosu nimajo, dihajo s kožo, ki je ves čas vlažna. So izredno miroljubni. Sami odpotujejo v vesolje redkokdaj, saj nimajo dovolj energetskih virov. Z njimi trgujemo že nekaj časa.
Pravo nasprotje pa so jim prebivalci planeta Kratos. Na njem živijo zelo velikanska bitja. Veliki so od dveh do treh metrov. Imajo močne stegenske mišice, dva para rok in en par nog. Zelo so nam podobni, le da imajo luskasto, rdečkasto kožo. So napadalni do vseh ras. Nimajo preveč napredne tehnologije. Povzročili so že mnogo medgalaktičnih vojn.
Na planetu Megas, ki je obdan z vodo, pa živijo prav posebna bitja. To so Atlaci. Imajo en par rok in od pasu navzdol ribji rep. Imajo tudi hrptno plavut in škrge. Domujejo v domovanjih, izdelanih v koralnih grebenih. So bolj primitivna bitja, a njihov planet ima mnogo mineralov in energetskih virov.
     Ampak v vesolje se da odpotovati še na druge načine, med drugim tudi s turistično agencijo S.P.A.C.E. V vesolje vas odpeljejo s posebnim prenosnim hotelom, kjer ostanete nekaj dni. Nato vas odpeljejo na izlet okrog Lune z žabo, potem še en dan prespite in se naslednjega dne vrneta na Zemljo. Lahko pa si najamete osebno plovilo in ste tam za cel mesec.