Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [15/172]  Naprej >>

Potovanje v vesolje - NAROBE GALAKSIJA
Nika Židan, OŠ Blagovna, 4. razred

Zdravo! Sem Nika in sem znanstvenica. Astronavti so me vzeli s seboj na vesoljsko potovanje. Ravno ta trenutek opazujemo neznano galaksijo v obliki metulja. Približujemo se ji. Ah, potegnila nas je vase in tam je labirint. Razdelili smo se. Jaz sem šla v četrti tunel. Tam sem odkrila nov planet z devetsto lunami. Nasproti mi je pritekel vesoljček vijolične barve. Prijel me je za roko, pokazal mi je lopar in me povabil igrat z žogico. Ob odbijanju žogice sva se neznansko zabavala. Razkazal mi je tudi svojo hišico. Izvedela sem, da ta planet še nima imena, zato sem mu dala ime Metuljčkovijolček.
Poslovila sva se in sem odšla v šesti tunel. Od tam je pritekel drugi vesoljček, ki je bil rjave barve. Igrala sva vesoljski nogomet, vesoljček pa je skoraj vedno zmagal. Nato mi je povedal, da ima ta planet kar dva tisoč lun. Zelo zanimivo. Vse sem si lepo zapisovala, saj sem želela izvedeti vse o vesolju. Tudi midva sva se poslovila. Odšla sem nazaj proti tunelom. Naenkrat sem se znašla v prvem tunelu in tam sem zagledala naše osončje. Videla sem vse planete po vrsti: Merkur, Venero, Zemljo, Mars, Jupiter, Saturn, Uran in Neptun. Videla sem tudi Sonce, čeprav ni planet. Odločila sem se, da si bom pogledala vse planete. Najprej sem se odpravila na Merkur. Mislila sem, da se bom tam gotovo zabavala, vendar ni bilo tako. Nisem vedela, da tam živijo Troli. Komaj sem se jih otresla, sem že poletela na Venero. Tam sem videla prelepe stvari. Opazila sem majhne vesoljčke, ki so se igrali, pa govoreče hobotnice, ki so živele v blatu. Nato sem se odpravila na Mars. Tam sem videla tri Marsovce: Miša, Maša in Šaša. Srečanje z njimi je bilo nepozabno. Potem pa sem se odpravila proti Jupitru. Tam sem naletela na »vrtinec izgube«. Komaj sem mu pobegnila. Ukrotila sem ga s kovinskimi škarjami, ki sem jih slučajno imela v torbi. Končno sem se mirno odpeljala na Saturn. Tam pa me je doletela prava groza. Začelo se mi je neznansko vrteti. Seveda, vrteli so me njegovi obroči. Uspelo mi je najti gumb za reaktivni pogon, tako da me je vrglo na konec obroča. Od tam sem šla lepo naprej na Uran. Ta je bil zelo lep, namreč je sinje modre barve. Zato je na njem vse modro. Odpravila sem se proti zadnjemu planetu, Neptunu. To je planet samih morij s prečudovitimi ribami. Pobrskala sem po torbi in našla sem plavutke in »dihalko«. Skočila sem v vodo. Tam sem opazovala prelepe ribe škrlatnih barv. Ko sem se naplavala, sem se odpravila nazaj proti mojemu rodnemu planetu Zemlji.
To je zares najlepši planet. Ko sem pristala, sem si rekla:«Ljubo doma, kdor ga ima.«