Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [147/172]  Naprej >>

VESOLJSKA POTOVANJA V PRIHODNOSTI
Tina Dolenšek, OŠ Trebnje, 9.e

Že od nekdaj smo ljudje radovedna bitja, ki hočejo odkriti vse, kar se odkriti da. Nekoč je bilo vesolje velika uganka, vendar se je s časom tehnologija izboljševala in danes bi lahko trdili, da vemo dosti podatkov o naši galaksiji. Znanstveniki poizkušajo ljudem ustvariti čim boljši vsakdan. Prav zato je toliko sil usmerjenih v vesolje. Če bi prišlo na našem planetu do kakšne hujše katastrofe, bi si morali poiskati bivališča na drugem planetu. Do zdaj so znanstveniki uspešno odkrivali in raziskovali tuja področja, vendar še nikoli niso prišli do tega, da bi bilo na kakšnem planetu mogoče življenje. Ali pa je vse to samo še vprašanje časa?
    Če začnemo čisto na začetku, si moramo najprej zastaviti vprašanje: Kako je nastalo vesolje in kako Zemlja? Znanstveniki razlagajo nastanek Zemlje z tako imenovanim velikim pokom. Moram priznati, da sem zelo radovedna na področjih kot je vesolje in me je od nekdaj zanimalo, kako je vse skupaj nastalo in kako naj si razlagam pojem vesolje. Ne znam si predstavljati velikosti vesolja, ker pravijo, da je neskončno, vendar se vsaka stvar na Zemlji nekje začne in konča. Dandanes znanstveniki odkrivajo in izumljajo takšne stvari, ki so se nam še malo nazaj zdele nemogoče. Mislim, da bodo naslednje generacije že odšle na dopust namesto v Grčijo na kakšen planet. Nekoč bo možno tudi to, da ko si bo nek posameznik zaželel malo samote, se bo enostavno malo zapeljal po vesolju in ko si bo zopet zaželel družbe, se bo vrnil nazaj na Zemljo. Če pa bi pogledali več milijonov let naprej v prihodnost, bi se namesto z avtomobili vozili kar z družinskimi, športnimi ali tovornimi vozili. Planeti pa bi bili kot države in to bi rešilo tudi konflikte med nekaterimi državami. Če se dotaknem še problema onesnaževanja, glede tega nisem našla nobene vsestranske ideje, zato bi to delo prepustila znanstvenikom, ki to najbolje znajo. Tako bi na svetu in nasploh v vesolju zavladala harmonija in večni mir vendar, če dobro pomislim, vsaka stvar ima dobre in slabe strani.
    Odkritja se dogajajo in se še bodo in morda ravno zdaj nekje v nekem laboratoriju potekajo raziskave za novo izboljšavo. Ali pa se je nekomu ravno zdaj utrnila misel, ki bi lahko spremenila svet. Mislim pa, da je najbolje, da se pustimo presenetiti.