Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [16/172]  Naprej >>

POTOVANJE
Elisa Lupi, OŠ Tabor Logatec, 4. razred

Dober dan! Takoj bom začela. Poznam fanta Zinzija; saj vem,malo nenavadno ime ima, vendar je zelo pogumen. Veste, odpotoval je na Jupiter! Povem vam zgodbo. Zinzi se je zjutraj zbudil ob 7:00. Zinzi je svetlolas fant z modrimi očmi, ki hodi v sedmi razred. Ni ravno najbolj priljubljen fant v razredu. Ima dva prijatelja: Marka in Jasmino. Sta dvojčka in se velikokrat kregata. Nista si podobna niti po očeh. Jasmina je sproščena oseba, ima dolge blond lase in zelene oči. V glavnem je športni tip, ki vedno nosi hlače. Marka pa vsa dekleta obožujejo. V šoli nima dobrih ocen in že dvakrat je ponavljal šesti razred. Svoj prosti čas preživlja za računalnikom. Je rjavolas fant z rjavimi očmi. Važi se doma in v šoli. Če ga imaš za prijatelja, si zelo cenjen. Vsi so prijatelji že od četrtega razreda in se redko skregajo. Po šoli se je Zinzi odpravil domov. Pojedel je kosilo in se odpravil v svojo sobo. Med tem sta oče in mama na terasi pila kavo (mama je arheologinja, oče pa astronavt). Ko je končal nalogo, se je odločil oditi na teniško partijo z Markom. A mama in oče ga nista pustila oditi. Z očkom sta se začela pogovarjati o naslednjem vzletu na Jupiter. Očka je povedal, da s sabo lahko vzame enega od članov družine. Odločil se je za Zinzija.

Ko je napočil dan za vzlet, je Zinzi s postelje vstal ob 5:00 zjutraj. Z očkom sta pojedla zajtrk in se odpravila v center za astronavte imenovan: Zakaj ne obstajajo marsovci? Skupaj sta se udeležila zadnje ure krožka: priprave za v vesolje. Zinzi je vse, kar je povedal učitelj, zamešal ter napisal malo po svoje. Štiri pravila za pristanek na Jupiterju:
Karkoli se ti zgodi, smo odgovorni.
Nikoli si ne smeš pripeti pasu.
Ne boš se smel pogovarjati z voznikom.
S sabo moraš prinesti hrano.

Takoj po učni uri si smel poiskati skafander in posebno obleko tvoje velikosti. Napotili so se v raketo, ter se privezali. Očka je že z vsemi odšteval, vendar se je pozabil pripeti. Pogledal je navzdol, in hop! Padal je skozi okno…! Še dobro, da ga je ulovil eden od sodelavcev. V tistem trenutku je raketa vzletela! BRRRRRR! Trajalo je 30 sekund in Zinzi je bil v vesolju! Pristal je na planetu z utripajočo lučko. To je bil planet Jupiter. Tam je spoznal pomočnika, ki mu je bilo ime Jupitek. On mu je uredil ogled po vesolju. Raketo je začelo vleči v levo. Postalo je temno. Ko je Zinzi spet odprl oči, je bilo vse naokrog prekrasno. Raketa je pristala na planetu Mavrični žužek. Ta planet je bil poseben, ker je bil ves dlakav. Dlaka pa je bila prav mehka! Ulegel se je in zaspal. Ko se je zbudil, je okrog sebe zagledal mavrične ljudi, ki so govorili te besede: MUHA, NUHA, ŠUHA, LUHA, KRAVA ZIZA MIZA. Takoj je zagledal vrata z napisom NAHOD (izhod). Stekel je čez vrata in se znašel v vesolju, v velikem vesolju s planeti. Spoznal je, da se je znašel v črni luknji. V vesolju so lebdele klobasice, zelo čudno je bilo to videti. Planeti so bili ujete kepice v kornetu. Meteoriti so bili kot jabolka, luna pa je bila iz sira. Mavrični ljudje so se začeli spreminjati v hamburgerje.

Vse je bilo tako čudno. Ko se je vrnil na Zemljo, so ga že nestrpno pričakovali fotografi in televizijski voditelji raznih oddaj o vesolju. Bil je prvi mladoletnik, ki je poletel v vesolje. Postal je tako slaven, da so punce v gručah kričale od vznemirjenja, kjer koli se je pojavil. Danes je že v službi in pripoveduje o tem svojim otrokom, Evi in Maju. Ob njem pa stoji njegova žena Jasmina. Poročil se je namreč s svojo najboljšo prijateljico.