Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [163/172]  Naprej >>

Vesoljska potovanja v prihodnosti
Janja Kamenik, Gimnazija Celje Center

»V Mariboru videla NLP, Na polju spet sledovi vesoljskih plovil, NLP-ji strašijo Hrvate, NLP tudi v Sloveniji, …« To so naslovi novic, ki jih skoraj dnevno lahko zasledimo na spletu ali v najrazličnejših časopisih. Pa so resnični? Ali se res okoli nas gibljejo čudna bitja, ki niti ne vemo kakšni so in od kod prihajajo? Ali smo na svetu sploh sami? Dvomim.
    Kako veliko je vesolje in mi naj bi bili sami? Skoraj nemogoče. Zagotovo so še nekje drugje kakšna druga bitja. Mogoče si oni mislijo isto za nas in ugotavljajo, če je še kakšno živo bitje kje. Mogoče so daleč pred nami in imajo takšno tehnologijo, o kateri lahko mi samo sanjamo. Kaj pa če vedo za nas, lahko nas če stoletja opazujejo pa mi sploh ne vemo za to. Pa naj. Tudi mi raziskujemo druga telesa v vesolju in nimamo pravice biti nikakršna izjema. Gremo še malo nazaj na Zemljo. Ljudje skoraj vsakodnevno na nekem koncu sveta vidijo NLP-je ali pa žitne kroge na poljih. Pa so te trditve resnične? Ko sem zadnjič gledala slike ki jih je poslala neka ženska, ki naj bi videla NLP-je sem videla, da to zagotovo ni bil NPL bila je le bliskavica fotoaparata v steklu. Kaj bi radi takšni ljudje? Verjetno samo slavo in prepoznavnost, kot da je edina, ki naj bi videla neznani leteči predmet. Pa žitni krogi, koliko pa je v tem resnice? Dokazno je namreč, da se te kroge da narediti z matematičnim izračunom. Le kdo naj bi bili ti »Vesoljci«? Mogoče Marsovci, kot jim nekateri že pravijo. Ampak zakaj Marsovci? To pa zato, ker je Mars edini planet, ki smo jih že odkrili in naj bi bilo na njem mogoče življenje. Ni prevroč, odkrili naj bi že vodo, torej ima vse pogoje, ki jih potrebujejo živa bitja. Le kako je tam. Ravno v teh dneh naj bi odkrili človeško glavo, a kaj ko je to verjetno spet ena od že toliko fotomontaž. Ali pa tudi ne. Rada bi enkrat poletela na Mars ali kamorkoli drugam v vesolje. Mogoče na Luno. Kako je tam, verjetno zanimivo, kajti vidiš nekaj popolnoma novega. Vsaj zame. A kje naj dobim vseh tistih dvesto tisoč dolarjev, kolikor stane kratek izlet v vesolje, ki ga je razpisala neka ameriška agencija. Sem le revno dekle, ki se niti z letalom še ni peljalo. Peljati se z vesoljskim plovilom. O, to mora biti doživetje, ki ga verjetno nikoli ne pozabiš. Vesoljska plovila so že sedaj tako mogočna, kaj pa bo prinesla šele prihodnost … Bomo na drugem nebesnem telesu kdaj mi ustvarili turistične kraje. V prihodnosti bomo odšli na dopust v vesolje namesto na morje.
    Mogoče se bomo prav kmalu srečali s nezemljani. Postali bomo pravi prijatelji in si bomo pomagali med sabo. Ugotovili bomo, da to niso nikakršna strašna bitja, ki naj bi nas opazovala.