Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [19/172]  Naprej >>

ČUDOVITO POTOVANJE V ČAROBNO VESOLJE
Mirjam Končan, Nina Kovačić, OŠ, 4. razred

Sva astronavtki Mirjam in Nina. Popeljali vas bova na čudovito potovanje v čarobno, bleščeče vesolje. Tam je Sonce zelene, modre in rdeče barve. Prvi planet, ki je najbližje Soncu in sva ga najprej odkrili, je bil rumen, z oranžnimi pikami, zato sva ga poimenovali Rumenooranžni peg. Spustili sva se na njegovo površino. Bila je »želejasta« in nisva mogli hoditi naravnost. Planet je bil čudovit, na njem je bilo življenje. Ljudje so bili majhni, okrogli ter iz želeja. Bili so rumeni ali pa oranžni. Na planetu so bile samo oranžne punce in redko kateri rumeni fant.
Zdaj je na vrsti drugi planet, ki je modre barve in spominja na Luno, zato sva ga poimenovali Modra luna. Ta planet je gladek kot zloščena tla. Na Modri luni po zraku letijo beli kiti s perutmi. Rastline rastejo v obliki balonov, zato sva jih poimenovali balonarice. Tam so bile tudi orjaške žuželke z zelo dolgimi tipalkami, ljudi pa tam sploh ni bilo.
In že letiva proti tretjemu planetu, ki je vijolične barve, zato sva mu dali ime Violet. Po vsej planetovi površini rastejo roza rastline rozinke. Iz morja rozink tu in tam gleda kakšna modro vijolična skala. Na planetu ni bilo nobenih premikajočih se bitij. Zdaj, ko sva odkrili vse tri nove planete, se vračava v naše osončje mimo vseh planetov proti Zemlji, kjer naju ljudje nestrpno pričakujejo.