Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [22/172]  Naprej >>

MOJI IZUMI
Marko Ovniček, OŠ Dolž, 4. razred

Kot otrok sem pogosto sanjaril o vesolju. Razmišljal sem, kakšno je in kako deluje. Ko sem odrasel, sem postal izumitelj. Izumil sem veliko stvari. Nekega dne tudi vesoljsko plovilo. Zraven sem izumil tudi robota, ki je upravljal plovilo. A ta robot ni delal pravilno, zato sem se odločil, da grem v vesolje jaz namesto robota.
Tako sem nekega dne odletel v vesolje. Tam sem videl zelo veliko zvezd in planetov. V eni od zvezd sem zagledal prihodnost. Videl sem, da bom moral izumiti avtomobile, ki ne onesnažujejo okolja. Ko sem bolje pogledal proti zvezdi, sem zagledal plovila. In to vesoljska plovila. Ena so bila rdeča, druga siva, tretja rumena. Ena so bila oblike sira, druga v obliki avta, tretja v obliki zvezde. Ko me vozniki plovil opazili, so me poklicali bližje. Nato so me vprašali, kako si predstavljam vesolje v prihodnosti. Odgovoril sem: mislim, da bo veliko zvezd, planetov, boljšega zraka, če bodo izumitelji izumili varčna plovila. Nato so me vprašali, kako si predstavljam življenje na drugih planetih. Odgovoril sem, da bo morda več prebivalcev. S tem so se strinjali tudi oni.
Zletel sem nazaj na Zemljo in vsem povedal, da moramo začeti izumljati varčna plovila, da bomo imeli v prihodnosti več čistega zraka. Vsi smo začeli z delom in zvezda, ki kaže prihodnost, je prišla k meni. Pokazala mi je veselo prihodnost.