Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [26/172]  Naprej >>

Vesoljska potovanja v prihodnost
Eva Veselič, OŠ Ljudski vrt Ptuj, 5. razred

Lepo vas pozdravljam iz NASE. Pred kratkim sem se preselila v Ameriko,saj je moj vnuk Blaž izginil neznano kam. Ko smo bili na počitnicah v Ameriki so mi znanstveniki, ker sem se službeno poznala z njimi, dovolili, da si ogledamo laboratorije in njihove poskuse. Čeprav so nas opozorili, se je moj vnuk Blaž dotaknil enega gumba in naenkrat je izginil. Že, ko sem bila mlada sem se ukvarjala z astronomijo. Zdaj pomagam znanstvenikom v NASI rešiti mojega vnuka.
Znanstveniki so mi povedali,da imajo rešitev. Izumili bodo super mega teleskop
Pet dni pozneje
Ravno kar so mi javili, da je super mega teleskop že narejen.
Nekaj ur pozneje
Prav zares komaj čakam, da lahko pogledam skozi super mega teleskop. Srčno upam, da bomo našli mojega vnuka, saj je star komaj deset let in v vesolju bi se težko znašel. Še dobro,da sem ga naučila nekaj najpomembnejših stvari o vesolju in astronomiji.
Končno je napočil trenutek
Samo še malo in lahko bom pogledala skozi teleskop. No zdaj sem na vrsti. Pogledam skozi ampak slabo vidim zato si nataknem očala. Tako je že bolje. Uuuuuuuuuuaaaaaaaaauuuuuu! Zvezde vidim čisto od blizu. Ampak z tem teleskop vseeno ne morem videti Blaža.
Na sestanku
Znanstveniki so me povabili, da se jim pridružim na sestanku saj bo vsak povedal svoje mnenje o super mega teleskopu. Z veseljem sem se jim pridružila. Na sestanku sem izvedela veliko reči o teleskopu. Na primer, da s pomočjo teleskopa lahko izvemo kako velik je planet na katerega gledamo, kakšno je površje planeta in izvedela sem celo to, da teleskop lahko zazna gibanje na sosednjih planetih. Ob tem sem se globoko zamislila in si v mislih predstavljala kako rešimo Blaža. JA!!!!! Saj to je to. Če teleskop lahko zazna gibanje potem imamo rešitev pred nosom. Za vsak slučaj sem se še enkrat pozanimala pri znanstvenikih in bili so navdušeni nad mojo idejo in sprejeli so me v svojo skupino.
Super novica
Bil je večer in ulegla sem se v posteljo. Nekdo je pozvonil na moja vrata. Hitro sem se vstala in odprla vrata. Bil je eden od znanstvenikov. Rekel mi je,da sem zdaj že dovolj dobra in, da bom z astronavti šla iskati Blaža. Ob tem sem obstala. Znanstveniku sem voščila lahko noč in zaprla vrata. Od vznemirjenosti še dolgo nisem mogla zaspati.
Priprava na odhod
Znanstveniki so me naučili nekaj spretnosti kako in kaj v raket. Obiskali so nas tudi astronavti. Ocenili so me in rekli, da sem za takšno starost zelo dobra. Prebrala sem nekaj knjig z naslovom kako na raketi.

Še najpomembnejši podatki
Po vsem dolgem pripravljanju sem bila zelo dobro pripravljena. Komaj čakam samo še nekaj dni in odletimo v vesolje. Z menoj gre še dvanajst izkušenih. Jaz sem sicer že dvakrat bila na Luni. Ampak to ni enako. To je nek čisto tuj planet, na katerega še ni stopila človeška noga. Znanstveniki so mi povedal, da ta planet ni tako daleč, saj je samo enkrat dlje od lune. Ampak je pa čisto majhen saj ni nič kaj večji kot hiša.
Na raketi
Danes popoldne odletimo v vesolje iskat ta planet. Končno je napočil čas za v raketo saj se je dan zelo vlekel. Zdaj že vsi ležimo v raketi in čakamo na vzlet. 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3 ,2 ,1 VZLET!!!!!!!!!!!!!!!!! In že letimo. Najprej nas malo ruka, ampak, ko pa pridemo iz atmosfere je bolje. Do tega planeta se bomo peljali nekaj dni.
Reševanje
Ta planet je tako majhen da smo komaj pristali. In na njem stoji hiša. HIŠA????? So se začudili znanstveniki. Odločili so se, da jo bomo najprej preiskali. Hiša je bila zelo lepo urejena. Izgledala je kot zemeljska hiša. Previdno smo stopil noter. To me je zelo čudilo le kaj počne zemeljska hiša na tako oddaljenem planetu. Imela je tudi zgornje nadstropje. Ko stopili v sobo smo v posteljah zagledali Blaža in še dva znanstvenika. Objela sem Blaža in astronavte sem vprašala, če poznajo ta znanstvenika in rekli so mi, da sta tudi onadva izginila med poskusi. Znanstvenika in Blaž so pojasnili,da so si zgradili hišo iz materialov,ki so jih imeli. Astronavti so se odločili, da bomo nekaj dni ostalin na tem majhnem planetu.
Vrnitev
Po treh dnih smo vsi šli v raketo in odleteli nazaj na zemljo. Tam nas je pričakalo zelo veliko ljudi. In znanstveniki so mi povedali, da se bom kot najstarejša zemljanka v vesolju zapisala v Guinessovo knjigo rekordov. In vsi smo se iz srca zasmejali.