Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [32/172]  Naprej >>

Čez 50 let
Klara Arhar, OŠ Preska, 6.b

Naše vesolje, naša galaksija, a ne naše osončje. Tam so znanstveniki odkrili osem planetov, ki se jim zdijo nekam čudni, dozdeva se jim tudi, da so nekako v povezavi z našim osončjem. Od sonca dalje si sledijo takole: nutpeN, narU, nrutaS, retipuJ, sraM, ajlmeZ, areneV, rukreM. Se vam ne zdi, da je to nekam ČUDNO?!! Tudi meni se tako dozdeva. Pa še ena posebnost! Tisti čudni planet ajlmeZ je zrcalna slika naši Zemlji. Tu je kopno, tam je morje. Tu je morje, tam je kopno.
    Skratka, ko so znanstveniki prišli v to osončje in zagledali te planete, se jim je porodila misel, da bi se v to osončje preselili, kajti ti planeti so na pogled čisti, ne pa kot naša Zemlja, ki se ji že na daleč vidi, kako je onesnažena.
    Ko so znanstveniki in astronavti prišli nazaj na Zemljo, so o Zemlji 2 povedali širnemu svetu. Vsi so bili za selitev in čez teden dni so tehniki že pričeli izdelovati časovne naprave, da se bomo lahko preselili na ajlmeZ.
    Ko so bili že sredi preselitve, pa so se spomnili, da bo tam vse potrebno začeti znova. Kako bodo zgradili hiše za toliko ljudi? Kje bodo pridobivali hrano? Kako bodo živali prenesle potovanje?
    Nova ideja!!!!!!!!!
    Namesto več časovnih strojev, bodo naredili enega, ki bo boljšiin večji, prilagojen tudi živalim. Najbolj izkušeni astronavti bodo polovico stroja odnesli na ajlmeZ, druga polovica pa bo stala na Zemlji. Ves material bodo prepeljali s časovnim strojem, pa tudi stroje, ki bodo potrebni za delo.
    Najprej bodo graditi začeli skladišča, v katera bodo potem z ostalimi gradbenimi materiali prevažali tudi hrano. Čez čas, ko se bodo privadili na okolje, dobo hrano začeli pridelovati tudi na tem "novem" planetu.
    Ta vprašanja so torej razrešena in lahko začnemo s selitvijo.
    Zaželite nam srečo, saj jo bomo še kako potrebovali.