Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [34/172]  Naprej >>

UNIČENA GALAKSIJA
Jaka Kokalj, OŠ Šmartno v Tuhinju, 6. razred

Na naši Zemlji še ne vemo, kaj se skriva v notranjosti in tudi ne vemo, kdaj bo to prišlo ven. Neki dan so vozili jedrske odpadke v sodih na jedrsko odlagališče. En sod je podel s tovornjaka in se zakotalil po zemeljskem polju, kjer se je razlil. Zemlja je s pomočjo te odpadne jedrske energije ustvarila povsem nov lik pozitivnega robota, ki je imel že vso pamet in ki je vedel, kaj se dogaja v vesolju. Brž za njim se je ustvarila cela vojska robotov, on pa je bil med njimi glavni.
    Nekega dne je ta robot po imenu EPA odšel na raziskovalno misijo na povsem nepoznan planet. Nahajal se je na prenovljenem svetu, ki so ga ustanovili vesoljski suprementarni bratje Atom, ki so bili zelo zlobni in so bili pripravljeni s svojimi močmi ter tehnologijo zavzeti celo vesolje. V svojem skladišču so imeli skrit zemljevid vesolja v obliki tehnološkega lista. Ta list je nameraval robot EPA ukrasti, kar je bilo izredno tvegano, saj je bilo skladišče močno zastraženo. Bratje Atom so imeli svojo vojsko več vojščakov in vsak dan je bilo ustvarjenih 10000 novih. Imenovali so se STARSY. Na Zemlji še vedeli niso, kaj naklepajo tam zgoraj. Robot je bil pripravljen braniti Zemljo, kajti to je bil njegov planet. Imel je potomca na Antarktiki. Ta potomec je bil sneženi lovec Jamena, ki je bil pripravljen pomagati Robotu. Skupaj sta odšla k bogu in ga vprašala za nasvet, kako dobiti zemljevid.
    Bog jima je rekel: »Kaj bosta z zemljevidom, bratje Atom bodo vseeno hoteli uničiti Zemljo! Raje se pomešajta med njihovo vojsko. Dal vama bom napoje in, ko se spremenita, imata le še 23 ur. Morata pohiteti!!!«
    Ubogala sta in pripravila opremo za uničenje vojščakov bratov Atom in planeta, ki ima v sebi možgane. Odšla sta v galaksijo, ukradla vesoljsko ladjo ter se pripeljala v prostore, kjer so imeli vhode na vse strani planeta. Šla sta v prostor, v katerem je bil en STARS z eno samo šibko točko. Ta točka je bila zelo visok frekvenčni zvok. Na njegovo čutilo sluha sta dala slušalko, ki je ga je uničila. Nato se jima je porodila zamisel, da priklopita ta zvok na zvočnike za sporočanja v vse prostore, v katerih so bili STARSY. Vse STARSE je uničilo. Bratje so bili tako jezni, da so začeli priklapljati svojega glavnega brata, namreč bili so štirje bratje Atom. Glavni brat je imel preveč učinkov – če je bil jezen, je s svojim jeznim pogledom uničil tistega, ki ga je pogledal. Trije brati Atom so mu povedali, kaj se je zgodilo, in, kot veste, z jezo je uničil svoje lastne tri brate, da je ostal le še en in najhujši brat Atom. Robot EPA in lovec Jamena sta šla z vojsko proti bratu Atom, ki je gorel od jeze ter uničeval vse pred sabo. Robot EPA je rekel bratu Atom, naj neha, kajti kmalu bo prišla vesoljska varnostna služba, ki je izvedela za ta dogodek. Tipi v tej službi so bili sami BOGOVI: BOG VODE, BOG VETRA IN BOG OGNJA!!! Spremljala jih je cela vojska Marsovcev in Predatorjev. Prišli so, da zaprejo brata Atom. Brat Atom se jih ni bal, vendar je vedel, kaj se bo zgodilo, če ga ujamejo. Hitro je odšel k svoji vesoljski ladji NASI ter s pogonom 40 000 km/h odhitel v kraj, ki ni imel konca ter se ustavil pri gori Pogube. Zagrozil jim je, da se bo vrgel v luknjo na vrhu gore. Notri je bil sam ogenj, ni pa vedel, da lahko bogovi nadzirajo ogenj, vodo in veter. Ko so se mu približali, se je pognal v luknjo in zgodilo se ni nič, kajti bog ognja je ustavil plamene in vročino ognja. Atom je padal in padal ter padel v pekel. Notri so bili njegovi zavezniki, katerim je rekel naj poskušajo zaustaviti bogove, ki so šli za njim. Atom je prišel do slepe ulice, v kateri sta ga čakala robot EPA in lovec Jamen. Rekla sta mu: »Nimaš izhoda, bogovi so že prebili tvoje zaveznike.« Dala sta mu masko in naročila, naj pogleda notri. In res, brat Atom je pogledal in videl svojo prihodnost. Spomnil se je, da mu je enkrat nekdo v sanjah rekel: »Če te bo kdaj strah, boš za vedno izničen!!!« Brata je bilo strah, namreč videl je svojo smrt in ne le uničenja. Takoj v tistem trenutku je prišla tema, skozi katero ni videl nihče in, ko se je tema polegla, brata Atom ni bilo več. Smrt ga je vzela v svoj vrtinec in nikoli več ga ni bilo nazaj.
    Zemlja je živela naprej in vse vesolje je bilo tako, kot je bilo pred brati Atom.