Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [53/172]  Naprej >>

Vesoljska potovanja v prihodnosti
Staš Baumhakl, OŠ Fram, 6.a

Že zdaj ne živimo v pomanjkanju in imamo velike potrebe po različnih napravah. V prihodnosti pa bo že vsak človek potoval z raketami in različnimi plovili. Namesto počitnic na morju si bodo izmislili počitnice na različnih planetih. raziskovali bodo planete in Nezemljane pripeljali na Zemljo ter jih vzgojili. Nezemljani se bodo razmnoževali tako, da jih bo zmeraj več. Uvedli bodo nov jezik. Sporazumevali se bodo z različnimi zvoki. Tehnologija bo čedalje večja in bolje razvita. uvedli bodo majhen avto v obliki kače, njegovo gorivo pa bo čokolada in kisla smetana. Uporabljali ga bodo otroci Zemljanov in Nezemljanov. Za odrasle bodo uvedli vesoljske ladje. Če jo bo uporabljal Nezemljan, ne bo smel prečkati atmosfere, saj bo v tem primeru razneslo ladjo. Naredili bodo nova orožja in vojske. Prirejali bodo vojne z različnimi živimi bitji v vesolju. Onesnaževali bodo Zemljo, vesolje, vodo, tla in zrak. Zgradili bodo nove veličastne zgradbe ter tekmovali, kdo ima največjo. Nekega dne pa bo zaradi onesnaževanja vse razneslo in ne bo ostalo nič.