Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [54/172]  Naprej >>

Vesoljska potovanja v prihodnosti
Jana Ježovnik, OŠ Fram, 6.a

Sem v letu 2525 in ravnokar se pripravljam na polet v vesolje. Z mano gresta najboljši prijateljici Saša in Maša ter še trije astronavti: Jan, Staš in Žan. Imamo zelo napredno vesoljsko ladjo. Rakete so že staromodne! Že čez nekaj minut bomo poleteli. To bo moj prvi polet v vesolje. Oblečeni smo v tehnološko napredne astronavtske obleke. So tanke, lahke, nepremočljive in strgajo se le ob močni eksploziji. Končno je napočil čas za polet. Začelo se je odštevanje in v hipu smo bili zunaj atmosfere. Ne bomo več le v osončju, tokrat gremo v drugo galaksijo in to bo prvi polet izven osončja. Raziskovali bomo, če je v kateri od drugih galaksij razvito življenje.
    V nekaj urah smo pristali na neznanem planetu v drugi galaksiji. Na poti do sem ni bilo ovir, a zdaj se je zapletlo. Težko bomo raziskovali ta planet, saj je v zraku plin, ki ga na Zemlji niso odkrili in zelo ovira premikanje. Površje planeta je samo blato, po njem pa gomazijo nenavadni ščurki, ki se prehranjujejo s plinom, ki smo ga poimenovali KATRICIJ, izločajo pa še gostejši plin. Sčasoma se usede na tla in se spremeni v blato, blato pa izloča plin katricij in tako je krog sklenjen. Te nenavadne ugotovitve smo si zapisali in jih poslali na Zemljo. Avtomatske sonde pa smo poslali po celem planetu, tega pa smo poimenovali KLATRICUS.
    Zdaj je že čas, da se odpravimo nazaj na Zemljo, s seboj pa moramo vzeti nekaj ščurkov in katricija. v laboratoriju smo ugotovili, da so ščurki za nas nevarni. Žal je bilo že prepozno. Dva sta nam pobegnila. Začeli so se zelo hitro razmnoževati in razžrli so prihodnost do leta 2009. Spet smo v letu 2009 ščurki so nenavadno izginili.