Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [66/172]  Naprej >>

VESOLJE V PRIHODNOSTI …(
Anita Škreblin, OŠ Petrovče, 7.b

V prihodnosti se bo marsikaj spremenilo. Vozili se bomo z avti, ki bodo leteli po zraku, tisti bolj napredni bodo imeli kar NLP. Živeli bomo pod zemljo v jamah, votlinah, podzemnih stanovanjih, ker smo v preteklosti skoraj čisto uničili naš planet, zaradi česar je veliko ozonskih lukenj oziroma je sonce prevroče, da bi bili podnevi na površju. Ven bomo hodili samo ponoči, približno 8 ur bomo lahko zunaj, ostalih 16 ur pa se bomo zadrževali pod zemljo ali pa bomo spali. Na počitnice bomo hodili na Venero, Mars, Pluton ali pa na nove planete, ki jih bomo odkrili. Morja, kot ga poznamo danes, ne bo več, saj bo izhlapelo, vendar bomo pa imeli ogromne količine soli.
    Tudi rek po večini skorajda ne bo več. Ostale bodo samo vode, ki so najgloblje pod zemljo. Celo vesolje bo obrnjeno na glavo.
    Ob današnji recesiji se zagotovo sprašujete, kaj pa razne krize ... No, tudi gospodarskih kriz ne bo, kajti veljalo bo, da npr. prideš v trgovino in preprosto vzameš, kar pač potrebuješ, in greš, ne da bi karkoli plačal. Tudi denarja ne bo. Glede delovne dobe bo pa takole: od 20. do 30. leta si v službi, naslednjih 10 let počivaš. Nato zopet delaš od 40. do 50. leta. Tudi otroci bodo bolj izobraženi. Pri 3 letih se bodo učili, kar se zdaj učijo v srednji šoli.
    Kar pa se tiče rastlin in živali ... znanstveniki bodo odkrili, da živali in rastline govorijo oziroma se sporazumevajo. Ustvarili bodo nova živa bitja, hkrati bodo obudili tudi dinozavre. Veljal bo strog zakon o prehranjevanju z mesom. Nobenega živega bitja se ne bo smelo ubiti, ker jih bo zelo malo in bodo v nasprotnem primeri izumrla. Tudi čistil, raznih kemikalij, pripomočkov za razne poskuse ne bo več. Tudi elektrike, kanalizacije, vodovoda ne bo več, ker bi s tem še bolj uničili naš planet. Niti verovali ne bomo več v Boga, Alaha, razne bude ... ampak bomo verovali v svojo družino, sebe in tiste, ki jih imamo radi. Če povzamem: vsak bo sam svoj gospodar, kot pravi znan pregovor.
    Kdaj pa bo konec sveta? Ali bomo to dočakali?
    No, nekateri pravijo, da ga bo konec 23. 12. 2010. Tako so predvidevali Inki, ki so napovedali tudi prvo in drugo svetovno vojno. Za nekatere pa so to samo govorice in laži, saj ne verjamejo v to, ker so prepričani, da bo naš planet večen.