Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [77/172]  Naprej >>

SPOROČILO V PRETEKLOST
Urban Kocmut, OŠ Frana Roša, Celje, 7.a

To je sporočilo v preteklost.
    Od leta 2009 se je Zemlja močno spremenila. Zemljani smo se zaradi prevelikega onesnaženja ozračja preselili v vodo in se privadili tamkajšnjim razmeram. Izgubili smo vso dlako. Namesto las imamo bučkasta tipala, s katerimi zelo dobro zaznavamo okolico. Usta so se nam povečala, da uspešneje lovimo večje količine hrane. Stopala so se preoblikovala v plavuti, a še vedno lahko hodimo. Med prsti na rokah je zrasla plavalna kožica. V morju imamo mesta in vasi, prekrita s prozornimi ščiti v obliki krogel, ki so najmočnejša zaščita. Naša transportna vozila so steklene podmornice na goratski pogon. Gorati so posebni organizmi, ki ob stiku z onesnaženim zrakom pridobljenim s površja Zemlje izločajo velike količine svežega vročega zraka. Le-ta potuje skozi turbine, ki poganjajo propeler podmornice.
    Srečali smo tudi druga vesoljska bitja. Z njimi smo začeli komunicirati, ko smo se naučili galaksijskega jezika, imenovanega Garo. Galaksija ima enoten jezik, da se vesoljske rase lažje sporazumevajo. Beseda Obalb pomeni Zemljan. Imenujemo se Obalbi. Potujemo po vesolju, pomagamo drugim rasam in se bojujemo za mir v Vesolju. Naši največji sovražniki so Oksi, hudobni kiborgi, ki uničijo vse, kar vidijo. Tudi nas napadajo, zato smo v vojni z njimi kot večina ras v galaksiji.
    Sem Obla, kapitan vesoljske ladje Silver Star, ki je najnovejši izum svoje vrste. Ima dva turbo plutonska motorja in en radiovalovni motor za svetlobno hitrost. Njena lahka oborožitev so mega plotonske rakete in plazma laser. Njena težka oborožitev pa je uničevalec energetsko negativnih tvorb. To je najmočnejša bomba v galaksiji. Seveda ima ladja Silver Star še veliko drugih možnosti, kot je na primer oblikovalec površja in senzor za uravnavanje temperature na planetu.
    Z ladjo potujem po galaksiji in ustvarjam kolonije, ki imajo vlogo postojank in popravljalnic. Pomagam primitivnejšim rasam, da se razvijejo v velesile, in ustavljam Okse, najhujše sovražnike vsemirja. Raziskujem skrite dele vesolja in nove planete. Prejšnji teden sem odkril veliko mavričasto luknjo, ki naj bi bila središče galaksije. Luknji se nisem smel preveč približati, ker naša rasa še ni dovolj razvita. Na poti domov sem rešil deset planetov, ki so jih zasužnjili Oksi.
    OBSTAJAMO. In to je moje sporočilo v preteklost.
    Nasvet za v prihodnost pa: NE OBUPAJTE IN VERJEMITE VASE.
    Obla Konec