Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [9/172]  Naprej >>

VESOLJSKO POTOVANJE
Aleks Adamov, OŠ Dolž, 4. razred

V torek sem se pripravljal za spat. Ko sem zaspal, sem začel sanjati. Sanjal sem, da sta me prišla pozdravit, ne boste verjeli, vesoljca. Ne da bi rekla, sta me odpeljala na ladjo. Ko smo vzleteli, sem razmišljal, kam letimo. Vesoljca sta spregovorila, da gremo v vesolje. Malo sem se prestrašil. Ker še nikoli nisem videl vesolja, sem se vprašal, kakšno je. Vesoljca sta rekla, da so v vesolju planeti, zvezde, sonce. Preleteli smo vse planete in bili smo čisto pri soncu.
Marsovca oziroma vesoljca sta rekla, da mi bosta pokazala njihov dom. Rekla sta, da živita na planetu Saturn v moderni hiši z očkom, mamico in še dvema bratoma. Vesoljca sta rekla atiju, če lahko gresta še malo v vesolje. Dovolil je. Peljala sta me na planet Merkur. Tam so živeli njuni strici, bratranci, sestrične, tete in vsi drugi sorodniki. Potem sta me peljala na Venero. Na Veneri so bili njuni prijatelji in prijateljice. Ugasnili smo raketo in vstopili na planet. Prijateljem me je predstavil. Kar malo nerodno mi je bilo. Prijatelji so me povabili na vesoljsko košarko, vesoljski nogomet, vesoljski med dvema ognjema in dali so mi še vesoljsko potico in vesoljski sok. Ker se nam je mudili, smo šli na ladjo.
Mene sta spustila domov, vesoljcema sem se zahvalil za to veliko pustolovščino. Potovanje je bilo res razburljivo.