Centralno Vesolje od leta 1997

Vesoljska potovanja v prihodnosti Eseji in spisi, prispeli na razpis SZF

|< Začetek  << Nazaj  [90/172]  Naprej >>

OBISK NA PLANETIH
Natalija Kašman, OŠ Brezno Podvelka (PŠ Kapla na Kozjaku)

Si me predstavljate oblečeno v hlače zlikane na črto, s srajco in nosim očala, takšna z okroglimi stekli. Bila bi zamišljena, pred sabo bi imela globus, svinčnik in list papirja.  Ja, takšna bi bila, če bi bila modrec oziroma filozof, ki razmišlja o prihodnosti, o Zemlji, planetih, Luni, zvezdah in kometih. No, pa si me predstavljate takšno, jaz vam bom pa odkrila svoje poglede na vesolje.
    Najprej bi morali izumiti nekaj, s čimer bi se sploh lahko pripeljali v vesolje. Najboljše bi bilo, če bi imeli raketo, v  katero bi vstopili, pritisnili na gumb in že bi nas odpeljalo na planete.
    Najprej bi zagotovo obiskala planet Merkur, za katerega pravijo, da je najbližji Soncu, torej če je najbližji Soncu, potem ima verjetno zelo veliko toplote, sončnih žarkov. Če ostanem tukaj, potem se bo moja koža zaradi močnega sonca obarvala v temno barvo in že bi spadala v drugo raso, raso temnopoltih. Si me predstavljate? Moja koža bi bila temna oziroma črna kot oglje, le nohte bi imela bele. Ah ne, temnopolta že ne bi bila, zato grem raje na drugi planet.
    S svojo raketo se odpeljem na drugi planet Venera. Ne vem, Venera me spominja na žensko, torej bi rekla, da je to planet žensk. Hm, ne, to ni mogoče! Da bi bile samo ženske, to absolutno ni možno, saj brez fantov ne gre. Kdo bi opravljal moška dela? Očitno ženske, čeprav že imamo tako ali tako preveliko dela. Ne, zato tudi ta planet odpade, tu se ne bi dalo živeti, zato raje odletim naprej.
    S svojo raketo že potujem med zvezdami mimo Zemlje do naslednjega planeta. Naslednji planet, bi bil ves rdeč, veste kateri bi bil? Ja, to je Mars. Pričakujem, da bi lahko bilo na Marsu polno čokoladic, saj veste katerih. Tistih, ki jih vidimo v trgovinah na policah. Ko stopim na ta planet, nikjer nobene čokoladice, samo ljubezen. Oh, tega se sploh nisem spomnila. Rdeča barva vendar pomeni ljubezen. Ta planet je pravi raj. Povsod samo ljubezen. Ugotovim, da od tukaj priletijo amorjeve puščice, ki nas zadenejo kot strela z jasnega. Seveda nas lahko zadenejo kot strela z jasnega, saj morajo tako daleč leteti, preden nas zadenejo in če imaš srečo, bo mogoče prav tebe že jutri katera zadela. Na tem planetu ni slabo, ampak saj veste, da se od ljubezni ne da živeti, zato se bom s svojo raketo odpeljala naprej.
    Ker sem potovala ves dan in že nastaja tema, imam priložnost, da si ogledam še Luno. Želim parkirati na njej in se malo sprehoditi, a že slišim glas: »Čuj, punca, kaj me motiš pri mojem delu? Ne vidiš, da moram vso noč svetiti? Ravno danes sem polna Luna, tako da imam še več dela.« Nikogar ni lepo motiti pri delu, zato se ji opravičim in že odletim domov. Za druge manjše planete, si bom vzela čas drugič, da jih obiščem.
    Zdaj pa hitro nazaj na Zemljo, tam je moje življenje.
    Takšno je vesolje v moji domišljiji, čeprav nikjer ni možno živeti že zaradi pomanjkanja vode. Mi, Zemljani, smo že potovali v vesolje, mogoče bodo tudi kakšna druga bitja prišla obiskat nas, naš planet. Takrat, verjemite, bomo takoj izvedeli, saj je danes že ves svet tako mobilen, da se informacije bliskovito hitro širijo. Do takrat bomo dvomili, da obstajajo še kakšna bitja. Morda pa, ko mislimo, da nas nihče ne vidi, je kdo kje, ki nas opazuje.