21.02.2000 - Razstava fotografij kozmonavta Baturina

Sankt Peterburg, Rusija

21.02.2000

STA

V Petropavlovski trdnjavi v Sankt Peterburgu so odprli razstavo vesoljske fotografije kozmonavta Jurija Baturina, nekdaj tudi pomočnika predsednika Rusije in sekretarja obrambnega sveta.

Na fotografijah so Zemlja, posneta iz vesolja, pa tudi prizori iz kozmonavtovega vsakdanjika na postaji Mir, kjer je Baturin poleti 1998 delal kot raziskovalec in sestavljal fotografski dnevnik.

Odprtja razstave so se med drugim udeležili guverner Sankt Peterburga Vladimir Jakovljev, ruski narodni umetnik Kiril Lavrov in kozmonavt Leonid Kizim. Razstava bo odprta do 13. marca, nato pa jo pričakujejo v Zvezdnem mestecu pri Moskvi. Pred tem so se s fotografskimi deli Baturina lahko seznanili prebivalci Moskve, Kaluge, Iževska in nekaterih drugih mest.

Baturin, ki sicer predava na fakulteti za novinarstvo in na pravni fakulteti v Moskvi, je rektor moskovske visoke šole Center pravo in mediji, vztraja pa tudi v odredu aktivnih kozmonavtov. Septembra lani je na simpoziju o slovenskem pionirju kozmonavtike Hermanu Potočniku Noordungu v Mariboru požel precejšnje zanimanje z referatom o iluzijah dojemanja in pojmovanja v obdobju intenzivnega prilagajanja breztežnostnemu stanju.
1.jpg (5945 bytes)