03.03.2000 - Izstrelitev nove posadke na Mir preložili

Moskva, Rusija

03.03.2000

STA

Izstrelitev nove posadke vesoljcev proti ruski orbitalni znanstveni postaji Mir, načrtovano za 31. marec, so zaradi tehničnih razlogov odložili do 3. aprila. Mir je brez posadke od avgusta lani.

Po podatkih predstavnika Centra za urjenje kozmonavtov (CPK) Jurij A. Gagarin v Zvezdnem mestecu pri Moskvi je prišlo do odložitve izstrelitve zaradi dodatnih preverjanj nosilne rakete sojuz, s katero bo posadka poletela na Mir, je poročala ruska tiskovna agencija Itar-Tass.

Za zdaj še ni dokončno odločeno, ali se bo poleta lahko udeležil tudi filmski igralec Vladimir Steklov, ki je v torek uspešno opravil zadnje medicinsko preverjanje, vendar ga med včerajšnjim obiskom vršilca dolžnosti ruskega predsednika Vladimirja Putina v CPK v simulatorju vesoljske ladje sojuz TM na posnetkih ruske televizije ORT ni bilo mogoče opaziti. Za zdaj tudi še ni znano, ali se na polet pripravlja tudi 29. glavna posadka.

Novinarji v Zvezdnem mestecu so Putina vprašali, ali bi po vsem kar je videl, tudi sam želel poleteti v vesolje. Putin je odgovoril, da je plul na ladjah in letal z letali, vse to mu je všeč, a je po njegovem najbolje, če v vesolje letajo profesionalci. Dodal je, da je za vsak gram, ki ga utirijo v orbito, treba veliko plačati in zato ne verjame, da bi se izplačalo porabiti tolikšen znesek, da bi utirili tudi njega.

Simulator modulov MVP