08.06.2000 - V kinu Šiška razstava Mars in vesolje

Ljubljana, Slovenija

08.06.2000

Danes ob 21:00 bo v kinu Šiška v Ljubljani, odprta slikovna razstava z naslovom MARS IN VESOLJE. Razstavo pripravljajo filmska distribucija Cenex in Ljubljanski kinematografi skupaj z gospodm Josipom Tavčarjem, Mednarodno vesoljsko univerzo (ISU) in njenim predstavnikom gospodom Milošem Krmeljem ter ob podpori Nasinega laboratorija za reaktivni pogon (JPL) ter vesoljskega centra Jurij A. Gagarin.

Ob otvoritvi razstave bosta zbrane nagovorila gospod Josip Tavčar, snovalec in organizator razstave, ter gospod Miloš Krmelj, ki bo na kratko predstavil delo Mednarodne vesoljske univerze in povedal nekaj o gradnji Mednarodne vesoljske postaje. Otvoritev bo spremljala tudi posebna zvočna animacija na temo vesolje. Po otvoritvi bo možen ogled razstave, ob 22.00 uri pa se bo začela filmska predstava Misija na Mars (Mission to Mars). Pred predstavo bo vse gledalce nagovoril gospod Miloš Krmelj in predstavil zadnje dogajanje okrog raziskovanja Marsa.

Slikovna razstava v zgornji čakalnici bo obiskovalcem kina Šiška predstavila Mars in vesolje skozi več pogledov. Prvi je seveda filmski, ki bo gledalce privabil v kino. Drugega predstavljajo fotografije rdečega planeta, tretjega znanstveno-fantastične predstave vesolja ... Del razstave bo namenjen tudi ogledu razvoja Mednarodne vesoljske postaje.

Vstop na razstavo je prost. Ogled priporočam vsem vesoljskim navdušencem!

marsman.jpg (7521 bytes)